hallo ik hebb recent 2 opstoten na mekaar gehad ik spuit avonex al 6 jaar en de neuroloog stelde tessabri voor 1x in de maand dagziekenhuis via een baxter ik heb niet getwijfeld en de dag er na ben ik al naar het ziekenhuis gegaan ik heb eigenlijk geen last alleen van mijn ader waar de baxter word aangelegd als er nog m-s patienten zijn die tessabri gebruiken dan is alle uitleg welkom.hilde
bedankt voor uw reactie als jij al 12 keer een baxter hebt gehad en je kijkt er naar uit ja dan is dat positief ik heb er ook alle vertrouwen in maar ik zit serieus met een blauwe plek aan mijn boven arm en als dit iedere maand zo zal zijn waar word dit infuus bij u aangelegd?het werd juist geplaatst maar bij het uithalen deed het enorm veel pijn groeten hilde
Je kan dit eigenlijk kiezen. Waar de aders het gemakkelijkst te vinden zijn. ’t Is heel belangrijk dat dit goed gaat. Je rechterarm of hand heb je misschien nodig om te schrijven. Bij mij al op de pols, hand en elleboog gezet. ’t Is gewoon ook plezant dat je van de spuiten af zult (moet) zijn. Als je nog vragen hebt mag je zltijd mailen of zelfs bellen (011/54.22.01)
Buy Golf Equipment Online Golf specialty stores are just one place where one can get a good merchandise such as the [url=http://www.ebayoyo.com/1674_Callaway-Diablo-EDGE-Driver.html]callaway diablo egde driver[/url]. The other is via the internet. You can order it online and have it delivered to your doorstep. Buying golf equipment can be challenging. ishiner
Hallo Hidekehuyse, Ik heb over 14 dagen de 23ste. baxter gehad en 1 keer maar een blauwe vlek gehad omdat ze deze in de voorarm hadden gezet, ik heb het liever in de plooi van de arm, daar worden de aders vlug gevonden en verdraag het ook beter, sommigen vinden dit moeilijk omdat ze niet goed kunnen bewegen maar mij stoort het niet ! Liever Tysabri dan spuitjes alle 2 dagen, ik maak er een uitstapje van omdat je daar ook veel mensen ontmoet met wie je fijne contacten legt. Succes en tot wederlezen, Marina.