pijn in de handen - Multiple sclerose forum - : Symptomen

MS Gateway - The Multiple Sclerosis Gateway

pijn in de handen

01 - 10.04.2010, 00:50

ik heb al weken last van slapende handen. Heb op 1 maand tijd 2 kuren met cortisone gekregen. Maar spijtig genoeg zonder resultaat. Nu heb ik al een paar dagen stekende pijn in mijn linkerhand. Heeft iemand dit ook al gehad?

JOCELYNE

02 - 11.04.2010, 09:20

hoi , wat rot voor jou ! is het ook een brandende pijn op je huid ? alsof iemand kokend water erover heen gooit ? dat heb ik bij mijn laatste terugval wel gehad. niemand kon mijn arm en hand aan raken. verder heb ik vaak prikkelende handen en doof maar volgens de neuroloog voor mijn diagnose was dit een karperaal tunnel syndroom ( weet niet hoe je het precies schrijft) ik geloofde er geen barst van omdat het een paar maanden bleef en dan weer wegging. er is wel goede pijnstilling te verkrijgen via een neuroloog om zenuwpijn te bestrijden. succes en hou je taai !

shanay03

03 - 11.04.2010, 10:40

is van die stekende pijn. Het carpal tunnel syndroom is het niet want dat hebben ze al getest. Ik lyrica voorgeschreven gekregen van mijn neurologe maar ik verdraag dat echt niet. Heb hier een week rondgelopen als een zombie. En ben ermee mogen stoppen

JOCELYNE

04 - 07.10.2010, 11:37

hallo joceline,ik heb dat ook gehad in mijn rechter hand.heb er een paar maanden mee gelopen en toen zakte het af,heb er nooit geen medicijnen voor gehad,maar loop nu al vier a vijf jaar met een rest verschijnsel in mijn hand...doofe vingers en af en toe pijnlijke steken door mijn hand het fijne motoriek kan ik niet meer doen en als ik moe ben is het net of ik kracht vermindering heb en laat dan alles vallen.dar is mijn verhaaltje over mijn hand,vr gr jaco

jaco

05 - 24.11.2011, 08:48

Ik heb ook al weken pijnlijke handen maar bij mij is de diagnose M.S. nog niet zeker. De neuroloog noemt het bij mij een voorstadium. Mocht ik nu uitval in mijn handen gaan krijgen dan kan ik terug naar de neuroloog. Tot die tijd is het gewoon pijn hebben.

prettywoman01

Community login

Pagetools