Hallo iedereen, ik ben net nieuw op dit forum en ik ben op zoek naar lotgenootjes die mij wat verder kunnen helpen. ik heb op 23-12-2009 te horen gekregen dat ik MS heb ik heb er nog niet veel last van ( 1 opstoot gekregen ) waarbij ik tintelingen had in mijn rechter been en een beetje slaperig gevoel alsook in mijn rechter arm. nu gaat alles goed ik heb bijna geen last meer in bijde ledematen alles blijkt terug normaal te zijn als voor de opstoot. nu ben ik opzoek naar lotgenootjes die mij wat wegwijs kunnen maken met heel het ms gebeuren. want zoals iedereen wel weet zit je wel met vele vragen. Ik ben zelf wel positief ingesteld en ben niet vanplan om de moed zomaar te laten zakken.
hey kristof, net je berichtje gelezen en fijn om le horen dat alles weer goed gaat! Ikzelf heb nu 12 jaar MS, was 20 jaar toen de diagnose gesteld werd. Ik heb op die 12 jaar nog maar 4 keer een opstoot gehad, heb nu sinds 30 december mijn vierde opstoot en de eerste keer dat de klachten niet snel verdwijnen. Toen bij mij pas de diagnose gesteld werd, had ik geen nood om met lotgenoten te praten. Dit was vooral het geval als ik klachten had. Als je vragen hebt, stel ze mij gerust! Ik denk dat het belangrijk is om zo normaal mogelijk te leven en je ondervind gelijdelijk aan wel wat voor jou kan en wat minder lukt. Hou je goed
Da’"s wat het moet zijn positiveren, dit helpt je grotendeels voor de aandoening ! Je kan zeker vele berichtjes vinden op het forum, neem eens de tijd om verschillende situaties te bekijken, hier wordt over alles gepraat, heb je nog vragen, aarzel zeker niet, wij zijn er om ons samen te ondersteunen. Hou de moed erin, Liefs, Marina (Beatrice)
Amazing Product Combinations Amazing Product Combinations - Most golfers may know that it is important to own good [url=http://www.golfwholesale18.com/]golf clubs[/url]. When you avail of golf equipment for branding utilize, you could appear forward to acquiring numerous sorts of services. That’s due to the fact almost all vendors propose a number of services in just one particular package. ishiner