hallo, ik wil me even voorstellen ik ben toos 55 jaar. ik heb pas gehoord dat ik ms heb. ben er wel van geschrokken, het komt toch op veel jongere leeftijd voor. het is wel in lichte mate, wie weet wat er me te wachten staat. en is er iemand die het ook op latere leeftijd heeft gekregen. alvast bedankt voor een reactie.
ik ben dan niet van jou leeftijd, 34jaar, maar wil je wel even een berichtje achterlaten zelf weet ik ook pas sinds een paar maanden dat ik ms heb wat nu eigenlijk pas echt en werkelijk tot me door begint te dringen het is niet altijd even gemakkelijk maar als je jezelf geestelijk goed voelt dan kun je daar weer je kracht uit halen en dan valt het allemaal weer een stuk lichter maar goed, ook dat heb je niet elke dag in de hand natuurlijk wil je dus heel veel sterkte wensen en hoop dat er gauw een leeftijdsgenoot op je bericht reageert!
hallo Canthal, wil je even bedanken voor je berichtje. en inderdaad je moet het even op je laten inwerken. ik hoop ook dat er iemand reageert die het op deze leeftijd heeft gekregen. groetjes toos