hevige pijn na kiné - Multiple sclerose forum - : Symptomen

MS Gateway - The Multiple Sclerosis Gateway

hevige pijn na kiné

01 - 01.06.2010, 13:46

hallo heb sinds twee jaar ms en na mijn laatste opstoot waarbij ik heelveel krachtsverlies heb in mijn linker hand, ga ik naar de kinésist in de hoop wat kracht bij te krijgen .
Maar als ik ervan kom doe ik die nacht geen oog toe zo pijn mijn arm en hand heb ik dan , is dat normaal?? mijn had slaapt ook veel meer en heb constant tintelingen.
Zelfs na pijnstillers en een islaper doe ik nog geen oog toe om gek van te worden!!!

poppie

02 - 31.08.2010, 23:35

Hoi, heb net hetzelfde als jou hoor, wat neem jij als medicatie ?? Ik heb ook rebif , effexor, betafact (vitamines, omdat ik amantan nam, maar uit de handel nu), en trazolan, slaappil,; neem dat al 5 jaar en kan tenminste slapen, heb ook constant tintelingen, net of mijn hand slaapt, en pijn heel veel, ook in mijn voeten, en benen...vrees dat kini niet gaat helpe, bij mij niet , integendeel, sinds ik niet naar kini ging beter, nu draaglijker geworden, maar soms hevig hoor! Dan rust ik , ik heb dat gevoel al 6 jaar, dus moet er mee leren leven, he, aaaach, heb het nu pasd echt een plaats kunnen geven he ...grtjs Ann

dierenfreackske

Community login

Pagetools