flauwvallen
| Versturen | Auteur |
|---|---|
|
01 - 26.01.2009, 11:36 Ik ben 45 jaar en heb al een aantal jaren MS. |
|
|
02 - 30.01.2009, 11:38 Hello Benita, |
|
|
03 - 30.01.2009, 11:59 Hier ben ik weer, met stramme vingers en handen, en benen of het gehele lichaam is er maar één oplossing, een relaxerend middel nemen, ik neem Lysanxia elke dag om geen stijfheid te voelen want dat is erg vermoeiend en pijnlijk. En die pijn in je lichaam dat kan je verhelpen met Cymbalta, misschien erover praten met je neuroloog, het helpt ook bij depressieve gevoelens, wat mijn geval was, dus daar heb je onmiddellijk 2 in 1 product ! |
|
|
04 - 22.03.2009, 22:55 Hello Benita, |
|
|
05 - 01.03.2010, 09:36 Hey, het is een tijdje geleden dat ik hier eens geweest ben. Ben eind vorig jaar naar Gent geweest bij een neuroloog, verschillende onderzoeken gedaan in een paar dagen... Resultaat, na 8 jaar te hebben geweten dat ik een ms-patiënt was, zei die neuroloog tegen mij, je hebt een 15 tal witte vlekken maar je hebt geen ms. Om eerlijk te zijn, ik was boos, verdrietig en teleurgesteld, terug naar af... mijn man was heel blij met dit nieuws omdat ms niet niets is hé en ik begrijp dat maar al te goed. Ondertussen pericarditis gehad, een weekje goed een weekje slecht, zo sukkel ik maar verder, nu doen mijn beide handen pijn al van voor nieuwjaar en ik blijf maar sukkelen. Ik wil hier nog zoveel vertellen maar woorden schieten soms tekort. vriendelijke groetjes, Benita De Wael |
|
|
06 - 01.03.2010, 22:41 Hey dag Benita, |
|
|
07 - 04.08.2010, 07:28 Personalized Golf Products |
|
|
08 - 10.10.2011, 12:10 Hoi, heb ook ms al 6 jaar weet ik het, en 3 opstoten gehad, veel pijn, raar in mijn hoofd enorm vergeetachtig, en ben laatst in juli flauwgevallen terwijl ik aan het paardrijden was, voelde het maar kon niets meer doen , te hoge bloeddruk zegt de dokter, en nu neem ik iets tegen mijn hoge bloeddruk, weet niet of het iets met de ms te maken heeft, maar weet wel dat te hoge bloeddruk in de familie zit, en ik met medicatie kan helpen, sindsdien dikwijls weer gaan paardrijden, zonder flauwvallen, want kan het niet laten, misschien ook met de ms te maken dat ik steeds verder wil doen met paardrijden ?? Al ben ik altijd heel sportief geweest, kan niet joggen meer, niet fietsen, wel paardrijden gaat goed, dressuur, maar ben soms zo in euforie, herkend iemand dat?? Grtjs. |