hallo heb van gisteren mijn laatste kuur medrol gehad in het ziekenhuis nadat ik krachtsverlies had in mijn linker arm. Vorige keer had de dokter de dosis afgebouwd geduren de de 5 baxters maar nu waren ze alle 5 van 1gram. Ik voel me er enorm slecht door hoge bloeddruk 20/11 hartkloppingen waardoor ik niet kan slapen, lusteloos en ontzettend moe. Is dat allemaal normaal denken jullie want ik weet het niet en zie de neuroloog pas op 22 maart heb hem niet gezien gedurende die ganse week, ging wel elke dag terug naar huis na mijn kuur, misschien toch niet zo een goei idee van mij. Ondervind ook nog geen verbetering integendeel zelfs. Weet iemand van jullie hoelang dat duurt eer dat werkt????
Ik voelde me na cortisone-kuren (nu al wel enkele jaren geleden) ook super-slecht en verbetering was ook nauwelijks merkbaar. Nu heb ik ook een opstoot (denk ik) of toch enorme achteruitgang. Omdat ik mij er vroeger zo slecht door voelde en weinig verbering merkte geeft de neurolgoog mij deze keer geen cortisone maar stelt hij Tysabri voor. Ik weet nog niet goed wat ik ermee ga doen.
ben je zeker dat het medrol was? Heb ook al een paar keer baxters gehad maar dat was met prednisol (hoge dosis). Gebruik ook wel medrol maar als tablet van 32mg
ja ja het was telkens 1mg solu medrol gedurende 5 dagen daar ben ik zeker van , had jij er dan geen last van of toch wel?? groetjes en bedankt voor je berichtje
beter laat dan nooit. Had ook ongeveer dezelfde verschijnselen als jij, na de kuur en dat ging heel snel werd ik doodmoe. Kon zelf niet meer naar huis rijden, want viel al na een paar meter in slaap. Dat heeft de ganse dag en nacht geduurd en toen was het al tijd voor de volgende baxter. Na de eerste twee dagen werd het wat beter want de neuroloog begon toen de sterkte van prednison af te bouwen. De ganse kuur heeft toch een week geduurd , maar ze was wel effectief. Had geen last meer van mijn oog, ben wel een deel van mijn gezichtsveld kwijt maar daar was niks meer aan te doen. Nog een bijkomend voordeel was dat ik bijna 10 kilo was afgevallen ( door veel te slapen en bijna niks te eten) maar die zijn er ondertussen al terug bijgekomen. Groetjes