Om de vermoeidheid tegen te gaan kreeg ik amantan voorgeschreven van de neuroloog. Met toch resultaat. Nu is dit echter uit de handel genomen. Waarom weet ik niet. Heeft er iemand ook ervaring mee en eventueel iets anders ter vervanging gekregen? Zo ja, welk middel Alvast dank voor een reactie. Grtjs
Ik heb hetzelfde voor, heb geen vervangmiddel gevonden, aan neuroloog gevraagd maar er zou niks zijn dat echt amantan vervangt. Ik heb nog 3 doosjes weten te bemachtigen maar dan ... bij mij helpt de amantan tegen de vermoeidheid.
ik neem ook amantan, maar dan omdat ik parkinsonpatiente ben. Het geneesmiddel is in frankrijk en nederland nog verkrijgbaar, mits je een voorschrift van je arts bijhebt. Ze hebben het niet altijd in stock (best bellen en bestellen) prijs in frankrijk : 5.40 eur.voor doos met 50 pillen Je krijgt dus geen terugbetaling. De werkzame stof is amantadine . Je arts zal dus de werkzame stof moeten voorschrijven. De naam kan iets afwijken van amantan, maar het is de werkzame stof die dezelfde moet zijn; Hopelijk wonen jullie niet te ver van frankrijk of nederland. (bji mij maar 6 km)
Hoi is waar, ik nam het ook, en blijkt dat ze in Nederland ook amantan hebben maar dan onder een andere naam, mijn apotheker zij me dat , dus ga ik het voorleggen ook, neem nu in de plaats ,n betafact , gaat goed tot nu toe ook! Grtjs Ann