kan het zijn dat je allergisch bent voor sulumedrol. dit is echt niet meer normaal, heb al zoveel bijwerkingen en nu kan ik vanaf vandaag ook al niet meer slikken zo pijnlijk is mijn keel, precies of ze achteraan heel aan het vervellen is en telkens ik slik die vellen vaststeken!!!! het klinks misschien heel raar maar is er nog iemand die er last van heeft, ook mijn kakan binnenkant beginnen ook te vervellen is dat nog normaal???? is er aub iemand die dat ook heeft gehad en mij raad kan geven om het voorbij te laten gaan en sorry nogmaals sorry voor het gezaag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi, heb maandag laatste van 3 medrol-baxters van 500ml gehad. Ondertussen donderdag en ik sleep me nog steeds door de dag. Ben gisteren en vandaag effe gaan werken maar toch weer terug naar huis gekomen, want kon toch niks zinnigs uitrichten. Rode kop van 1ste dagen is weg, maar ik weeg nog steeds 3 kg meer dan een week geleden, heel mijn bovenlijf doet pijn, heb geen smaak meer van eten of drinken en het klinkt raar, maar het lijkt wel of ik geen emoties meer heb. Als er naast mij zo meteen een bom ontploft, so be it. Dus ja, ik heb ook gevoel dat ik totaal niet tegen die grote dosissen cortisone kan. Neuroloog gaat er precies nogal licht over, ben dus blij te horen dat ik niet enige ben die problemen ervaart. Als er mensen zijn met tips om die vervelende bijwerkingen zo snel mogelijk te laten verdwijnen, altijd welkom! Kikske