hallo alemaal ,terug van weg geweest! leuk dat dit forum(ms-gateway)terug is. weet nu dat ik iets meer dan 2 jaar ms heb. maar dat is het probleem niet, want daar is immers mee te leven. waar ik nu mee kamp is, ik val sportaan af ben nu 9 kilo kwijt in totaal!! jaaa en ik hoef er niks voor te doen. ik was 69 a 70 kilo en nu nog maar 62&5 kilo rara hoe kan dit gebeuren. maar moet zeggen voel mij er goed bij. groetjes jaco
vind het fijn voor je dat je afgevallen bent, maar denk toch niet dat dit MS gerelateerd is...
Je let miss, zoals de meesten, op je voeding? ben zelf ook een paar kilo afgevallen bij de diagnose omdat ik geen vlees meer at en veel groenten en fruit.
Raar dat je dat nu schrijft. Toen ik 12 jaar geleden voor het eerst te horen kreeg dat ik MS had ben ik ook 10 kg afgevallen. Ik kreeg toen Cortizone-tabletten voor een oogzenuwontsteking. Ik was daar zo vies van dat ik niet meer kon eten.. Plus dat ik zo geschrokken was van de hele situatie… je zou voor minder, hé. Die zijn er al lang terug bij gekomen (spijtig genoeg) Nu, in elk geval… Laat je toch maar eens onderzoeken, hoor!
hallo arbritt, ik heb een bloed onderzoek gehad en daar is niets uit gekomen. ben nu 64 kilo dus dat valt wel mee, dat ik afgevallen ben dat komt mischien ook wel door de vele stress en het verwerken van je ziekte,je wordt bedant voor je reactie gr jaco